dinsdag 1 december 2009

Opwarming van de aarde

Las net een stukje van Jill Peeters over de opwarming van de aarde. Vind het positief dat ook bekende mensen tips geven hoe we allemaal ons steentje kunnen bijdragen. Ik heb bv al maanden mijn droogkast niet meer gebruikt (ze is stuk, en ben niet van plan om ze te vervangen) ... heb ook geen afwasmachine meer, de verwarming staat een graadje lager dan vroeger, al mijn lampen zijn ondertussen vervangen door spaarlampen ... Ik vind het alleen spijtig dat ik niet anders kan dan elke dag met de wagen naar de wei rijden ... zou ik de overheid niet kunnen overtuigen om me een bouwvergunning te geven om daar te bouwen ... scheelt echt veel km op een jaar :-)Hmmm ... wat zou ik nog kunnen doen ? Op 11 december geven ze de film 'The age of stupid' op TV ... ik kijk er al naar uit.

2 opmerkingen:

  1. ik heb t meer op ledlampen dan op spaarlampen, al iets te veel horrorverhalen gehoord over de kwikdampen die de spaarlampen vrijgeven ...
    voor de rest prachtig van je hoor, ik kan moeilijk zonder mijn droogkast, niet genoeg ruimte in mijn appartement om mijn was te laten drogen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, daar had ik nog niks over gelezen ... pfff, 't is ook niet gemakkelijk he ... maar we doen ons best, alle beetjes helpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen