vrijdag 11 december 2009

Hooi

Vandaag met mijn Nissan Micraatje hooi gaan halen : 4 pakken gingen er net in (wel met de koffer een stuk open ... resultaat is dat ik nu kippen in de koffer kan houden ... Ben aan 't overwegen om mijn autootje misschien toch maar te verkopen en een meer praktisch autootje in de plaats te nemen ... binnenkort eens een paar garages afrijden en eens zien of ik geen koopke kan doen ...
Mijn beestjes zitten nu in ieder geval terug warm en droog. De houten tegels die ik in de stal gelegd heb, zorgen nu toch voor een droge vloer (ondanks dat de geiten hun plas er regelmatig in doen)... door de kleine openingen tussen de plankjes kan het vocht nu gemakkelijk weg ...

2 opmerkingen:

  1. tja als je nu eerst hier hout komt halen en dirk brengt dat met de remork dan heb je ineens vervoer om hooi te halen hihi (plaag plaag)
    maare een berlingootje is misschien iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog efkes en dan is 't verlof ... dan kom ik zker af (zet al maar een jeneverke klaar voor de kou ;-)
    ik heb de prijzen van die autokes eens aan 't bekijken geweest, en dat viel toch tegen ... ik heb ook geen idee wat mijn bakske nog waard is (voor mij in ieder geval heel veel :-) anders zal ik het toch maar met mijne micra blijven verder doen, en ne remork ga aanschaffen ... weet niet goed wat het beste is .

    BeantwoordenVerwijderen